pondělí 17. května 2010

Auckland aneb zpátky u Anny

Dopoledne trávím balením a konečně zařizováním všech možných předodjezdových záležitostí. Boj s daňovýma formulářema je nakonec překvapivě moc jednoduchej - na úřadě přijímají moje papíry i nedokončené s tím, že to dodělají oni. Tož doufám, že se za slibované 2-3 měsíce dočkám i nějakých peněz zpět. Nebýt to Zéland, tak se s jakýmakoliv prachama už loučím ;) Stěhování k Anně probíhá nadvakrát, když u Wayna zapomínám krabici plnou jídla - ještě že mám furt Micinku. To už ale neplatí za další hodinu. Potkávám se s holkama, na poště vyplníme formulář, předám klíčky, dostanu druhou půlku peněz a nechám se hodit "domů". Tím končí moje dvaceti tisíci kilometrová historie v pojízdném domečku. Furt mám co dohánět na netu a poyději Anna pořádá s dalšími 8mi přáteli D&D scifi vampíří pondělní večer - já však dopisuju víc jak 3 hodiny blog za poslední dva týdny... Uf.

Žádné komentáře:

Okomentovat