čtvrtek 29. dubna 2010

Málo práce...

Krom doskládání dřeva a dopisování blogu sem dneska konečně dokončil svůj aktuální životopis. Odepsal sem i všem osloveným spolužákům a známým. Díky za rychlou a občas i velmi potěšující odpověď. Btw. diplomovaní informatici nezklamali - ani jeden v podstatě neodpověděl na všechny moje otázky narozdíl od ostatních (snad se nikdo neurazí - předpokládám, že to ale stejně žádnej stejně nečte ;) Na jejich obranu - co sem potřeboval vědět, to sem se dozvěděl, takže tomu můžem říkat perfektní ... teď mi to slovo vypadlo... jo už vím efektivita ;)

omluva - zrovna při dopisování tohoto článku mi odepsal i Majk, kterej dokázal, že výjimka potvrzuje pravidlo...

Filter Room - výčep se 17ti různými vedle uvařenými pivy a cidery

Vytírání podlah je celkem iritující práce - hlavně po rušným pátku či víkendu... Ale to už se dostávám na  závěr svýho ranního úklidu - umytí umyvadel, záchodových prkýnek, občas i mís či odpaďáků, vrácení barovejch stoliček ke stolům, nanošení cukrů, solniček a pepřenek, pověšení popř. i vyprání prádla (každej den padne pár desítek utěrek...). Toto všechno mi ráno zabere hoďku a čtvrt až třičtvrtě - podle toho co dělám a jak to všechno dělám pořádně a taky kolik mám vůbec času... Někdy sem totiž místo v 8 začínal až o půl deváté či klidně několikrát i v 9. To sem si pak ani pořádně svou sváču nevychutnal...

Žádné komentáře:

Okomentovat