pondělí 19. dubna 2010

Surfování...

 Jura pankáčem - co na to říkáte? :D

Richard se vrátil z Evropy - jedním z posledních letadel, co do vzduchu pustili - a i přes značnej jet-leg se rozhodl jet surfovat. Tak sem se rád přidal, aspoň mě může něco přiučit a ušetřím nějakej benál. I když vlny na Waimarama beach vypadaly z pláže malý, pro mě byly akorát - pravda, mohlo jich být ale i víc. Po půlhodince ve vodě se Richard rozhodl jít ven a půjčil mi svoje dlouhý prkno - a já konečně poznal, jak nestabilní ta placka je. Postavil sem se na něj totiž úplně v pohodě asi tak 4x, ale moje stabilita mi dýl jak 1-2 vteřiny na prkně nepovolila. Mám ještě na čem pracovat. Rozhodně to však byla dobrá změna - aspoň už vím, že nejsem taková lama, když se na "svým" malým prkně ještě pořádne nezvednu...

2 komentáře:

  1. Doufam, ze ten punk nechas dorust!!!
    Punk's not death vy volove!! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. aale, vymekl sem a nakonec to oholil cely...

    OdpovědětVymazat