pátek 19. února 2010

Hafo práce...

Denska ráno jsem byl asi už předem odměněn za následující práci ;) jeden z majitelů se mě při ranním úklidu zeptal, jestli piju pivo - tož se dostal balení místního ležáku... jupí. Den ubýhal v klasických kolejích až do poledního náporu. Šéf mi oznámil, že budu k ruce Markusovi, takže mě naučili připravovat pár jídel a já konečně i vařil (dá-li se to tak nazvat :). Na konci směny sem byl dokonce v kuchyni přes hodinu sám a staral sem se o všechny objednávky, umýval nádobí, uklízel kuchyň a všechny polotovary... no celkem záhul, ale bylo to pěkný zpestření. Na oběd byla opět super ryba v pivním těstíčku jak včera, protože si překvapivě nikdo žádnou neobjednal...


Večer sme se vypravili na velkou akci do města.  Nejdřív sme mohli obdivovat akrobatické kousky 4 letadel a pak začal jazzovej koncert. První nastoupila klasická celkem velká místní kapela a místo před pódiem se hodně rychle zaplnilo tanečníky, z větší části stylově oblečenými ála 30. léta - paráda. Protože sme chytli super místo na trávě skoro v první řadě mohli sme se pěkně zblízka kochat různými tanečními styly. Později sem i šel tancovat na jeden tanec s jednou američankou, co seděla vedla nás. Ale po pravdě - moc nám to nešlo. Kdybych aspoň znal, co se hrálo, šlo by improvizovat, ale takto...
Čekání při střádání kapel za menší "mladší" jazzík sme si s Ianem (můj 16ti letej spolubydlící z Německa) zpříjemnili pokecem s američankou a její kanadskou známou z hostelu Debbie. Ta tu zůstává až do úterý, tak spolu možná pojedem v pondělí na výlet do Cape Kidnappers (viz. někdy příště, jen nevím kdy :) Zítra ráno ale vstávám do práce, takže sem až do konce nevydržel, vyzvedl Carrie v jednom z barů, kam se šla asi po hodině venku ohřát. Kolem 11 sme přijeli domů a protože Carrie zítra odjíždí na jinej woof, tož sme se rovnou i rozloučili...

Žádné komentáře:

Okomentovat